Відгуки про Альфа-Банк аналогічні іншим відгуками про великі українські банки. Є як позитивні, так і негативні. Негативні відгуки пов’язані в основному з кредитами та кредитними картками. Люди не розуміють, чому їм нарахували такі відсотки, не закрили борг, не продовжили термін карти. Багато питань виникає щодо якості обслуговування операторів служби підтримки. Клієнти визначають некомпетентність багатьох співробітників. З приводу позитивних моментів, то в інтернеті їх реально представлено не так багато. Або задоволені клієнти просто не пишуть відгуки, що теж може бути, або банку потрібно поліпшити якість надання послуг.
11
7
2
я в шоці від послуг банку. це мій єдиний кредит. і я сплачувала все вчасно. і от сума все не закінчується. думаю порахую. і шо вийшло??? я переплатила вже на 9000. і пише що в мене заборгованість щей на 2000!!!!
в суд би подала на цей банк з таким кредитуванням
Спасибі, що поділилися думкою. Шкодуємо, що ви залишилися незадоволені послугою кредитування. Підкажіть, будь ласка, вам видавали договір, де прописані всі умови, в тому числі й відсоткова ставка?
Розчарована конкретно. Все через через дзвінок до оператора, який виявився не компетентним ще й повісив слухавку, коли я задавала запитання. Обуренню моєму немає меж. Для чого створювати гарячу лінію, якщо там не можуть дати відповіді на прості і елементарні запитання???
Дякую за відгук. Ви можете звернутися за телефоном гарячої лінії повторно та залишити скаргу на оператора.
26 жовтня 2020 року, у відділенні банку, що знаходиться за адресою Голосіївський проспект 58а. Ваш співробітник за проханням закрити мою дебетову картку після зняття всіх коштів на ній, працівник банку повідомив про те що вона буде закрита протягом 45 днів, внаслідок чого в мене на карті виник мінус 9 гривень. На гарячій лінії повідомили, що співробітник до якого я зверталася у відділенні не закрив мою дебетову картку. І чому така ситуація сталася ніхто не зміг пояснити. Нікому не рекомендую цей банк з таким ставленням працівників до клієнтів.
Спасибі, що поділилися досвідом співпраці з банком. На жаль, помилки оператора неминучі, людський фактор. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною некомпетентністю.
Оператори брехуни,не відповідальні за свої слова,сказали,що дзвонять до мене по 10 раз ні одного дзвінка не було,мою інформацію передали без відома!!
Працівники що хочуть це і роблять без согласування з клієнтами.самі відкрили мені якийсь кредит,самі активували.дзвонять бо в мене борг.нехочу чути навіть про цей банк.нечесні всі працівники.нерекомендую
Дякую за відгук. Відкриття кредиту без вашого відома – серйозна справа. Якщо питання не вдасться врегулювати за телефоном гарячої лінії, то вам варто звернутися в поліцію.
Спасибі, що поділилися відкликанням. Можливо у вас в картці був вказаний інший номер телефону. Зателефонуйте на гарячу лінію для ідентифікації клієнта.
Тупорила система по роботи з клієнтами і система аутентифікації додатка на телефоні. Проблема закрити картки. Кваліфікація працівників Тернопільського відділення на Медовій відверто нульова, служба підтрімкм через мобільний краще працює (якщо це можна так назвати). Відверте небажання працювати для клієнтів а тільки для заробляння грошей банком. Сервіс відсутній. Служба безпеки банку має неписані правила за якими працювати з картками з-за кордону просто нереально. Якщо в вас вкрали гроші з картки – це ваші проблеми, значить віддавати будете самостійно.
Спасибі, що поділилися відкликанням. Підкажіть, яка проблема у вас виникла? Процедура закриття картки зазвичай займає хвилину, після чого карта утилізується при клієнті (розрізається на декілька частин).
Більше року все було прекрасно. Поки у мене не довелося користуватися колл-центром на період карантину, де виявилося дещо ідіотських ситуацій.
1. Для авторизації запитують прописку. Я називаю і, тадададам, вона неправильна! Оператор відразу прощається, мовляв поки шахрай.
2. Нову карту мені надіслали поштою на неправильну адресу.
У відділенні, куди мені довелося ЇХАТИ в карантин, з’ясувалося, що оператор, який карту видавав (привіт тобі), адреса проживання і прописки поміняв місцями.
Дякую за відгук. Оператор, при всьому бажанні, не може обійти систему безпеки і діє за затвердженим алгоритмом. Вся проблема полягала в первісній помилці оператора, яку довелося вирішувати силами клієнта. А так бути не повинно.
Вероніка, спасибі за розгорнутий відгук. Я здивований не менше за вас, в період карантину продовжує нараховуватися проссрочка по кредиту. У цій ситуації необхідно розбиратися детальніше – вивчати умови договору, дивитися, за які місяці були нараховані суми, збільшується чи процентна ставка і на скільки. На даний момент можу тільки порадити регулярні звернення на гарячу лінію. Думаю після закінчення карантину ситуація вирішиться під час особистого візиту в банк.
Дибільний банк не вивчив положення в країні з хамським кол центром. Я взяла розстрочку на телефони в жовтні місяці, в січні у мене була прострочення я оплатила всі штрафні санкції прострочення була близько трьох днів. В даний момент березень і у всій країні карантин але таке відчуття що цей банк знаходиться на іншій планеті, російська хамство і тупизм не знання законів для ознайомлення цитує: “Рада скасувала штрафні санкції за прострочення виплат за споживчими кредитами до кінця квітня 2020 року. Також банкам забороняється збільшувати ставки за цими кредитами. ” Кінець цитати, а ви ідіоти спочатку до закону ознайомтеся, а потім телефонуйте і погрожуєте, в даний момент я не приховую у мене прострочення 14-ть днів але при проблемі в країні я реально не можу його оплатити тому як у мене діти і вони хочуть їсти ! А я в даний момент сиджу на неоплаченим відпустці вдома.
Користуюся послугами банку давно. Не можу сказати нічого поганого. Користуюся їх кредитною карткою. Завжди все під час плачу і поповнюю. Ніяких зайвих відсотків ще не платив. Менеджери занадто часто вже не надзвонюють. Без моєї згоди ніяких додаткових послуг поки що ще не підключали. Думаю в цьому ж банку спробувати оформити кредит і подивитися які умови нададуть.
Дякую за відгук. Дізнатися детальную інформацію про кредити можна на офіційному порталі банку або з огляду на нашому сайті.
Як знати яка в мене карта і які в неї тарифи?!
Доброго дня. Ви можете зателефонувати на гарячу лінію, де фахівці проведуть вашу ідентифікацію та зможуть надати розгорнуту інформацію по картці.