Банк оцінюють позитивно, клієнти задоволені програмами кредитування і вигідними умовами для оформлення депозитів. Однак відділення представлені не у всіх регіонах країни і є міста, де всього одна точка Крісталбанка.
5
2
1
Банк оцінюють позитивно, клієнти задоволені програмами кредитування і вигідними умовами для оформлення депозитів. Однак відділення представлені не у всіх регіонах країни і є міста, де всього одна точка Крісталбанка.
Огидне відділення на Мечникова 4/1 в Києві. Прийшла відкрити депозит і з порога суцільна агресія дівчата, що відкриває депозити (здається звуть її Інна) на мене і співробітників друг на друга. Дівчина не соромиться міцно виражатися матом у присутності клієнтів. Дуже зухвала. Весь час чимось незадоволена. І, вишенька на торті, після заповнення анкети виявилося, що ПЗ не працює. Прочекав 20 хвилин. Вона стала обслуговувати інших людей, забувши про мене.
Нічого не хочу мати спільного з цим бидляцкім банком.
Спасибі, що поділилися думкою. Хамство співробітників неприпустимо. Будемо сподіватися, що керівництво побачить відгук і проведе роботу з колективом.
Дуже мало відділень банку, в слідстві чого там постійно багато людей. Не знаю, чому моє підприємство вирішило виплачувати заробітну плату саме через цей банк … Коли отримувала карту, стояла в черзі, на заміну карти знову стояла в черзі … Явно потрібно відкривати нові відділення, у всякому разі в Одесі так точно. Сервіс на трійку, в іншому як у всіх.
Дякую за відгук. Так, дійсно, банк не може похвалитися широкою мережею відділень. Підприємства вибирають фінансову установу за лояльними умовами обслуговування і вигідними тарифами – а це вагомий аргумент Крісталбанку. Будемо сподіватися, що незабаром будуть з’являтися нові відділення
Це ваш банк! Безумовно ваш! Особливо, якщо ви любите:
– хамство від співробітників, які в чомусь там банківському розбираються і відчувають себе кращими;
– задушливі приміщення з непрацюючими кондиціонерами, щось на зразок “володіємо майном, але бережемо його, як можемо”;
– черги … незадоволені, прілого, агресивні люди один за одним вже стоять і дуже чекають саме вас;
– грабіжницькі відсотки і співробітників з незадоволеними особами.
Все ваше, народ. Налітай.
Спасибі, що поділилися думкою. Згоден з вами, хамство не прийнятне. І, на жаль, співробітники банку не завжди можуть управляти чергами. Хоча це частина їх роботи – як можна швидше допомогти кожному клієнтові, направити його до потрібного фахівця, запропонувати скористатися онлайн-банкінгом.
Зіткнувся з цим банком за рекомендаціями друзів. Спочатку сумнівався в чесності, хотів взяти кредит, але що то побоювався того, що будуть зайві відсотки. Коли прийшов у відділення банку, персонал зустрів дуже тепло, за це їм величезне спасибі, хочеться повертатися знову і знову. У підсумку: був прийнятний відсоток, видали дуже швидко, і повернувши в термін, проблем не було.
Дякую за відгук. Банк має прозору систему умов, тому по уникнути неприємні ситуацій рекомендую вам уважно вивчати деталі.