Реальні користувачі залишають як позитивні, так і негативні відгуки про Ощадбанк. Серед негативних моментів варто відзначити великі черги, невисоку швидкість обслуговування у відділеннях.
Серед позитивних моментів: депозити банк повертає та переводить оперативно, в тому числі валютні накопичення. Також клієнти відзначають, що співробітники по телефону гарячої лінії відповідають моментально. На всі задані питання, що цікавлять клієнтів, фахівці відповідають ввічливо та швидко.
4
2
3
Добрий день. У філії Хустського ощадбанку в Закарпатській області, який знаходиться на вулиці Цементова працівниця відділення вибірково обслуговує клієнтів! На моє прохання допомогти мені оплатити квитанцію у терміналі, вона відповіла, що не може заходити у зал і це апарат для самообслуговування. Далі я попросила її пояснити мені на словах, але, вона каже оплачуйте у касі.А я хочу оплатити у терміналі, бо комісія за послуги менша і нарешті для чого існує термінал? У нас нібито держава у смартфоні. Якщо їй не можна виходити, то повісьте на стіну біля терміналу інструкцію з чіткими поясненнями, і тоді жоден клієнт нікого нічого питати не буде! Чому відсутня інструкція користування? Далі, що стосується вибірковості обслуговування, раніше два тижні тому ця пані особисто оплачувала у терміналі квитанції якомусь мужчині ! Я була у банку і це відбувалося на очах усіх присутніх, бо в нього не було часу чекати. То виходить одним можна допомогти, а іншим ні? Доречі ніхто не носить маски, клієнтів також впускають без масок і соціальну дистанцію ніхто не тримає!!!! Прийміть міри!
Окремо персонал і приміщення в Харкові на Молочної нормальні
Але система банку просто можна застрелитися …
Таких повільних терміналів я не зустрічав ще
За 10 раз потрібно наживати да да да
підтвердити підтвердити
Купюри заїжджають з черепашачою швидкістю
Дуже все організовано погано
Дякую за відгук. Будемо сподіватися, що незабаром банку вдасться закупити нове обладнання і швидкість роботи банкоматів підвищиться.
Обслуговування в цьому банку зовсім ніяке. Приходила сюди щоб відкрити накопичувальний рахунок під відсотки. Заздалегідь проконсультувалася по телефону і мені підтвердили, що відсоток повинен бути вище. А на ділі, при безпосередньому зверненні відсоток виявився в 1,5 нижче. Більш того, перші два співробітника не могли коротко відповісти на мої запитання. І тільки після того, як підійшов старший менеджер відповів інформативно. Але мені не підійшли умови для відкриття рахунку.
Дякую за відгук. Можливо сталася ситуація, коли за час вашого телефонного спілкування і особистого візиту, просто впали ставки (так, на жаль, буває). Другий варіант – вам не пощастило і ви потрапили на некомпетентного співробітника. Ви правильно зробили, що не погодилися на умови, які вам не підходять.
У цьому банку, як і у всіх інших, якщо свої плюси і мінуси. За 2 роки користування їхніми послугами, знайшов і те й інше. З плюсів, хотілося б відзначити велику кількість відділень, в банкоматах завжди є купюри будь-якого номіналу, оперативну роботу з депозитами і наявність грамотних консультантів – на цьому плюси закінчуються. Мінусів же більше – це і жахливий сервіс з чергами і обслуговуванням в відділеннях, відсутність безлічі послуг, які вже давно пропонуються іншими банками, зняття депозиту в іноземній валюті можна очікувати століттями, не завжди в наявності є потрібні карти.
Ось такий досвід, я отримав за 2 роки користування їхніми послугами.
Спасибі, що поділилися думкою. Згоден з вами, пора вже банку переводити частину послуг на самообслуговування. Це б зменшило число людей в черзі і дозволило співробітникам приділяти більше часу клієнтам.
З Ощадбанком співпрацюю, оскільки тільки вони мають право на виплату пенсії колишнім співробітникам МВС, не скажу, що банк мене влаштовує в повному обсязі. Дуже мало банкоматів, завжди біля них черги. І є один момент, який і зовсім не подобається – при втраті пенсійної картки, перевипуск карти платний, а термін дії не продовжується (взагалі, всі карти у мене терміном дії 1 рік, не встигнеш оком моргнути, уже треба чекати нову карту).
Дякую за відгук. Так, це дійсно мінус, особливо для пенсіонерів. Намагайтеся не втрачати свою карту.