Щодо відгуків, то як і будь-який банк, OTP має позитивні та негативні відгуки клієнтів. Їх багато в інтернеті. І це не дивно, оскільки банк на ринку вже 20 років.
Серед позитивних моментів клієнти відзначають якість обслуговування, особливо юридичних осіб. Можливість швидко відкрити рахунок, депозит, випустити карту.
Серед негативних моментів – це не зовсім зрозумілі нарахування при оформленні різних кредитів. Люди не задоволені високими відсотками та постійним нагадуванням про необхідність заплатити заборгованість.
Тому кожен для себе сам визначає те, чому варто чи не варто звертатися в банк. При бажанні ж співпрацювати з OTP Bank, як і з іншою установою, головне – уважно читати тарифи і умови. Тоді все буде нормально.
14
4
4
Банк ужасный! Особенно в наше время прогресса и развитых технологий. Приложение просто не user-friendly. Начиная от интерфейса, заканчивая функционалов. Операции внутри приложения выполнять не комфортно, шрифт мелкий кнопки маленькие. Куда перевел деньги – тоже не посмотреть.
Обращение в поддержку – катастрофа. Каждый раз миллион вопросов, задаются по кругу, при том что информация эта уже в чате есть.
Сейчас все удобно решать через приложение, но нет, нужно звонить. Вы серьезно?? Это кошмар.И это мой отзыв ну так после раз пять обращений в поддержку. при том что карта у меня не обычно а Black.
Я намерена этот банк сменить как можно быстрей и мне очень жаль своего потраченного времени…
Спасибо за отзыв. Будем надеяться, что представители банка читают отзывы на нашем портале и это станет отправной точкой к изменениям.
У Харкові на Московському проспекті розвели на страховку 315 грн.
Оформлення картки більше години! Звичайна картка, найпростіша … 2020 год .. чекати більше години. Оформляйте онлайн, банк розводить на страховку, якщо онлайн то безкоштовно. Сподіваюся криза цей банк не переживе.
Дякую за відгук. Що ви вкладаєте в поняття “розвели”? Підключили без вашого відома або умовили нею скористатися?
Сегодня обслуживалась в отделении г.Киева,по Соборности 1.Обслужила специалист высшей пробы.Быстро,профессионально.Нашла затерявшуюся проплату и закрыла кредит за полминуты,что другие делали полмесяца.Этот оператор-лучшая фигура банка.Ее профессионализм принесет банку только успехи.Рекомендую отметить девушку премией.Еще раз-огромное спасибо!!!
Благодарим, что поделились мнением о ОТП Банке! Относительно премии сотруднику – обратитесь непосредственно в банк, у нас независимый информационный поратл, мы не имеем никакого отношения к работе банка.
Хмельницьке відділення. Адреса Кам’янецька 54 – НЕЗАДОВІЛЬНО, НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!! 16.04.2020 карантин, працює одна каса, людей в черзі максимум 12 – стояв з 13:30 до 15:30. В відділенні були всі: нач, зам, менеджер, зам менедж…… і ОДИН касир((((((. До касира звісно претензії відсутні, але яка дієвість усієї іншої свити????? Нах… такий банк якщо гроші в результаті завіз наручно забудовнику??? Книгу скарг ні за першою ні за другою вимогою не надали!!!!! (Чекайте в гості відповідні служби). Той що з самим більшим бейджиком хамив, періодично витягував з черги людей даючи їм завчасно підготовлений талончик на обслуговування пояснивши – «це VIP клієнти, вони обслуговуються без черги». Якщо ви маєте таких клієнтів то будьте добрі створіть для них окрему касу!!!! На моє зауваження швидше обслуговувати клієнтів сказав дослівно « ВИ ТУТ БІЛЬШЕ ВСІХ ВИСТУПАЄТЕ – ХОДІТЬ ВАС ОБСЛУЖАТЬ БЕЗ ЧЕРГИ» і це при тому що переді мною в черзі стояло 2 жінки (одна з яких простояла біля двох годин після операції!!!! Не буду уточнювати причину і характер захворювання). Хто ти слуга???? Де ви його взяли на таку посаду??? Абсолютна невідповідність займаній посаді. На мою думку в ситуації що склалась справжній керівник вмикає касу і працює як касир!!!! Для чого ви мордуєте людей на вулиці????!!!!!! Не відкривайте взагалі те відділення якщо там працює один касир((((. Якщо карантин – зачиняйтесь, не створюйте ілюзію роботи!!!!! І це при тому що одне відділення на весь Хмельницький((((. В майбутньому максимально обмежу свої відносини з даним банком(((((.
в ОТП банку брала кредит на покупку телефону 4 роки тому. Виплатила в термін, прострочень не було, платила справно. щомісяця приходило смс повідомлення про необхідність заплатіть.Не дуже задоволена високим відсотком кредиту. Телефон коштував 9200грн, а я виплатіла 11500грн. тобто переплата за рік 2300грн. Я вважаю, що це забагато, але вибору не було. До цього дня мені приходять смс з пропозиціями взяти додатковий кредит в цьому банку, так як у мене хороша кредитна історія
Дякую за відгук. Так, на жаль деякі умови по кредитах в підсумковому еквіваленті виливаються в кругленьку суму.
Звонить дівчина хамить і каже що був суд і прийдуть з описом але я ніяких повісток не отримувала
Доброго дня. Хамити ніхто не має права. Суд без вас теж не могли провести. Дзвоніть у службу підтримкм банку, та уточніть деталі.
Взяв кредит на купівлю телефона…..виплатив кредит.зайшов до працівника запитав скільки винен….накинув ще пару десятків гривень.Рік звонять,щоб погасив кредит….ходив в Банк….сказали що вирішуть проблему.!!(((((зараз 21.44 вони знову звонять…Що робити змінити телефон.чи побити фасад банку!((((…вони доведуть мене до інфаркту-потрібно подати за вбивство……не майте справу:вхід солодкий,а вихід-як в стіну.
Не впадайте в крайнощі. Якщо банк не вирішує проблему звертайтесь до правоохоронних органів.
Консервативний і неповороткий. Вважаю ОТП Банк якимось острівцем надійності в українському банківському секторі. Він без будь-яких проблем для мене як клієнта переніс всі кризи, тому і зараз отримую пенсію на карту цього банку, а також тримаю там депозит. А от по зручності інтернет-банкінгу, за кредитними програмами він сильно поступається тому ж Привату або монобанк.
Дякую за відгук. Будемо сподіватися, що представники банку читають думки клієнтів і відправлять додаток на доопрацювання.
При покупці шуби в даному банку оформили кредит з чоловіком. Схвалення отримали швидко, документи підписали теж легко. Умови кредиту повністю задовольнили – начебто і відсотки не надто великі. Але пізніше при оплаті зіткнулися з проблемою. У нашому місті офісу ОТП банку немає, по-цьому оплату доводиться робити через сторонні банки, що не дуже зручно. Один раз, через некомпетентність співробітника банку, який робив переклад, були невірно вказані реквізити. Помилку помітили вже пізніше, коли банк сповістив про прострочення за кредит. Благо ОТП банк пішов назустріч і дав час оплатити кредит без пені.
Дякую за відгук. Виражаю сподівання, що незабаром відділення OTP-банку з`явиться й у вашому місті.
Робила внесок в цьому банку, швидко уклали договір, умови непогані. Касир виявився повільним, довго вовтузився. Потім договір закінчився, а я забула, але з банку мені так ніхто і не подзвонив щоб нагадати, адже їм вигідно що гроші лежать у них просто, а мені за це відсоток вже не капає. Просто так гроші теж не знімеш, змусили робити заявку і чекати пару днів, коли гроші до них привезуть. Порадувала процентна ставка тільки.
Дякую, що поділилися досвідом. У більшості банків дійсно потребне попереднє замовлення грошей по закінченні внеску.
Доброго дня! Скажіть будь-ласка яким чином можна з’ясувати питання яке стосуються невірно зробленого логіну Вашої службою тех підтримки, якщо телефони служби техідтримки не відповідають вже кілька днів підрят? Складається враження, що такої служби у Вас немає. У такому випадку наступне запитання : для чого ви пропонуєте клієнтам послугу клієнт банку, якщо ця послуга не працює і не має жодної можливості з’ясувати у чому проблема?
Дякую за відгук. Нажаль, ми не можемо вам допомогли, оскільки не маємо права та інструментів для втручання у внутрішню систему банку.
дуже порядний банк